Mobiliteitspas

Als partner in mobiliteit vinden wij het belangrijk dat u mobiel blijft in geval van pech. Ook wanneer u trouw met onderhoud bent kan het voorkomen dat u met pech te maken krijgt.
Dankzij de PCA Mobiliteitspas bent u verzekerd van directe hulpverlening in alle landen waar uw groene kaart geldig is. De PCA Mobiliteitspas helpt u 24 uur per dag. 7 dagen per week. Waar u ook bent!

De voordelen op een rijtje

  • Hulp bij accuproblemen
  • Woonplaatsservice
  • 24/7 Pechhulp Europa
  • Hulp bij moeilijk te wisselen band

Hotelovernachting

Indien de reis niet kan worden voortgezet en u wacht op reparatie bestaat er recht op één hotelovernachting.

Inzittenden meeverzekerd

Indien geen gebruik wordt gemaakt van vervangend vervoer; Thuisreis georganiseerd per taxi, 1e klas trein of vliegtuig.

Eerlijke prijzen

Bij pech of na een aanrijding wordt het voertuig naar een BOVAG garage gesleept, bij voorkeur de meest nabije PCA garage.

De beste mobiliteitspas bij pech onderweg!

Als partner in mobiliteit vinden wij het belangrijk dat u mobiel blijft in geval van pech. Ook wanneer u trouw met onderhoud bent kan het voorkomen dat u met pech te maken krijgt.
Dankzij de PCA Mobiliteitsgarantie bent u verzekerd van directe hulpverlening in alle landen waar uw groene kaart geldig is. De PCA Mobiliteitspas helpt u 24 uur per dag. 7 dagen per week. Waar u ook bent. Ook in het buitenland, met de mogelijkheid van maar liefst 10 dagen vervangend vervoer en 3 hotelovernachtingen wanneer u wacht op de reparatie.

Onderstaand een beknopt overzicht van de dekking:

Binnen Nederland

  • Bij pech of na een aanrijding waardoor de auto redelijkerwijs niet meer rijdbaar is, wordt het voertuig naar een BOVAG garage gesleept, bij voorkeur de meest nabije PCA garage, of bij kleine storingen, indien mogelijk, reparatiehulp ter plaatse;
  • Indien reparatie dezelfde kalenderdag niet mogelijk is, wordt – zoveel mogelijk gelijkwaardig – vervangend vervoer aangeboden voor de duur van de reparatie met een maximum van 5 dagen;
  • Indien er geen gebruik wordt gemaakt van vervangend vervoer dan wordt de thuisreis per taxi georganiseerd;
  • Indien de reis niet kan worden voortgezet en u wacht op reparatie bestaat er recht op één hotelovernachting voor alle inzittenden. Dit ter beoordeling van de hulporganisatie.

Buiten Nederland

  • Reparatiehulp ter plaatse of transport naar een vakbekwaam garagebedrijf;
  • Indien reparatie binnen twee gehele werkdagen niet mogelijk is wordt het voertuig gerepatrieerd naar uw PCA Merkspecialist in Nederland;
  • Zoveel mogelijk gelijkwaardig vervangend vervoer voor de duur van de reparatie met een maximum van 10 dagen;
  • Inzittenden: indien geen gebruik wordt gemaakt van vervangend vervoer wordt de thuisreis georganiseerd per taxi, 1e klas trein of, indien de reis langer duurt dan 6 uur, per vliegtuig;
  • Maximaal 3 hotelovernachtingen indien u wacht op de reparatie;
  • Toezending van onderdelen als deze ter plaatse niet beschikbaar zijn.

Onze pas is inclusief

  • Woonplaatsservice;
  • Hulp bij moeilijk te wisselen band en hulp bij elektrische (accu) problemen;
  • Ook zorg voor aanhangwagen of caravan.

Met het op de mobiliteitspas aangegeven alarmnummer, kunt u 24 uur per dag, in binnen en buitenland onze alarmcentrale bereiken!

U staat er nooit meer alleen voor!

Voorwaarden voor eerste aanvraag pas:

• Auto is bij de start van deze dekking jonger dan 10 jaar, of heeft (bij 10 jaar of ouder) aantoonbare mobiliteitsverzekering voorheen gehad (mag van een andere organisatie zijn)
• Tellerstand minder dan 200.000 km.

Als de verzekering gestart is met een auto jonger dan 10 jaar en de pas wordt steeds binnen de looptijd verlengd, dan blijft dit tarief gelden. Ook al is de auto ondertussen ouder dan 10 jaar.
Bij instappen ouder dan 10 jaar (mits aantoonbaar dat er een mobiliteitsverzekering voordien was) betaalt u een hoger tarief.

Bekijk de voorwaarden

Pechhulp Mobiliteitspas

Neem contact met ons op

Heeft u vragen? Neem dan telefonisch contact met ons op of stuur ons een e-mail bericht.

0297 369 369 info@citroen-aalsmeer.nl
Vragen of afspraak maken?

Bel 0297 369 369

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×